SNT

Posted by TMA Method on 21/08/2016

0
Category: Praktijkcases
Hoe interesse in de medewerker kan leiden tot betere performance, hogere klanttevredenheid en lager verloop februari 2011Door: Floor Siebrecht Wie de selectie beheerst en wie de motivatie en talenten kent van de mensen die in dienst treden, heeft de sleutel in handen voor structurele verbeteringen en besparingen. Floor Siebrecht, senior trainer bij SNT, deed onderzoek naar de talenten en motivaties van de bestpresterende agents. Hoe interesse in de medewerker kan leiden tot betere performance, hogere klanttevredenheid

Kadaster

Posted by TMA Method on 21/08/2016

0
Category: Praktijkcases
Interview Kadaster (2000 medewerkers)   Marto Boes, directeur mobiliteit‘TMA slaat de spijker behoorlijk goed op de kop’, zegt Marto Boes, directeur mobiliteit bij het Kadaster in Apeldoorn. ‘Het is een laagdrempelig en efficiënt instrument dat helpt in een gesprek om snel tot de kern te komen.’ Het Kadaster moet net als veel andere overheidsinstellingen de komende jaren inkrimpen, efficiënter worden en beter luisteren naar de klanten. Het team van Boes – drie projectmanagers en ondersteuning

Gemeente Eindhoven

Posted by TMA Method on 13/06/2016

0
Category: Praktijkcases
Tags: 
Krachtig instrument met veel mogelijkhedenEindhoven werkt hard aan een ingrijpende transformatie van het sociaal domein. Dewi Delhoofen, operationeel manager van eerstelijns generalistenteams van WIJeindhoven, vindt dat de TMA-talentenanalyse meer body heeft gegeven aan de selectieprocedure van generalisten voor WIJteams (wijkteams in Eindhoven). “We zochten een tool waarmee we kunnen uitvinden of potentiële medewerkers de intrinsieke motivatie hebben om mee te bouwen aan de transformatie. Dus niet zozeer of ze over bepaalde kennis en vaardigheden –